wtorek, 14 maja 2013

pierwszy post

Witam.
To mój pierwszy blog. Cóż, może to nie najlepszy pomysł zaczynać moją wypowiedź tak trywialnym zdaniem. Jednak wolę was uprzedzić, gdyż mogę robić jakieś błędy, czy coś. Wypadałoby się przedstawić... 
Jejku, to mi się raczej nie zdarza, ale nie wiem, co napisać. Podejrzewam, że łatwo będzie się domyślić, jaka jestem na podstawie moich tekstów. Na razie przewiduję podzielić się z wami moimi wierszami i opowiadaniami.
O NIE, PRZYNUDZAM! 
Zatem dosyć gadania. Rozpocznę losowym wierszem. O, ten akurat napisałam 11.04.2013. 

BOJĘ SIĘ
Boję się.
Tak bardzo.
Okruchy strachu mam pomiędzy
wargami,
w oczach,
w sercu.
Lęk płynie żyłami, 
obezwładnia ciało. 
Patrzę przed siebie,
źrenice wypełnia niepewność.
Ból pomiędzy żebrami
rozpycha je, szuka ujścia.
Krzyczę bezgłośnie, umierając we wnętrzu.
Rozpaczliwie próbuję złapać swoje życie,
które przelatuje mi między palcami.
Czyiś śmiech.
Mój strach.
Kulę się w sobie.
Bezłzawo płaczę.
Bezdesznie oddycham.
Cierpię.
Cierpię ze strachu.
Zamykam oczy
zasnute tą niepewnością
i nie mam pojęcia, 
czy otworzę je jutro.
I nie mam pojęcia,
czy wytrzymam w tym strachu
sama
w czarnym pokoju bez okien,
bez pewności, 
bez Ciebie.
W czarnym pokoju bez uczuć.



Tyle na dziś. Dziękuję odwiedzającym. 

O i macie dobrą nutkę : Nirvana - Smells like teen spirit

Pa ^^.





1 komentarz: